pt3 around the corner !

Assalamualaikum guys.



Haihh cepat masa berlalu kan? Dah lama aku tak update entry blog aku ni. Sedar-sedar aku nak dekat pt3 dah hm 😭 Ya Allah kenapa masa cepat berlalu? Aku tak ready lagi nak hadap semua ni warghhh. Nak nangis huu

Act aku target this year aku nak selalu update entry but bila mengenangkan masa makin suntuk utk aku punya target *straight A's aku tu. Aku rasa, aku kena leave all this for a while. Bukan tak rindu nak happy- happy dengan blog mcm dulu. *dengan blog pon boleh happy. Kenyataan baru ni guys hm. Hahahahaha

Dalam masa 4 bulan ni. Aku terpaksa kejar masa. Nak bahagiakan family, and diri aku punya pasal. Terpaksa korban kan masa sementara waktu ni. Wish me luck yaa semua? Doakan aku. Broken jap bila nak dekat exam. Yaa aku admit. Banyak kawan aku yang still tak sedar lagi even nak dekat pt3. Aku dh ingatkan diaorg, dh bagi nasihat. Tapi sorang tanak dengar. Apa boleh buat?

Hm. Bukan nak cakap apa. maaf saya tak tunggu. Aku dah bagi peringatan. Sedangkan aku yang study separuh mati ni pun result biasa2 je. Aku tak boleh tolong dalam masa singkat ceni. Bukan Tanak tolong tapi aku pun kejar masa. Dalam masa ceni. Nak keluar pun aku pikir dua tiga kali. Kalau tak penting. Memang tak lepak. Untuk kebaikan diri sendiri jugak.

Okaylah. Apa-apa pun. Aku as kawan yang sayangkan kawan. Aku doakan yang terbaik untuk korang. If aku tak boleh tolong. Maaf. Bukan sombong tapi aku tengah cuba cari jalan untuk bahagiakan parents aku. Harap sayang sayang saya sekalian paham. I hope You do the same things like i do




Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment