Sekolah sesi 2015 ditangguhkan?

Assalamualaikum!

What? Sekolah sesi 2015 ditangguhkn? Hahaha seronok btol semua budak sekolah termasuk aku laa -,-

Setiap hari orang tanye aku.. antara dialog die ape?

Nina!  Bukak skola bile?
Nina! Skola bile nak bukak?
Nina! Tarikh bukak skola bile?

Dialog beza kan? Tpi maksud nye same kan? hahaha xD haa dialog tulaa yg diaorang slalu tanye aku!  Aku pon rase mcm errr -,- kalau korang nak tau tanyelaa kementerian Pelajaran Malaysia -,- yang tanye budak kecik mcm aku nie dh knape? Hahaha

So sekarang aku rase, tak perlu kot aku jawab soalan korang sebab kementerian pelajaran malaysia dah bagi tau sendiri kan? Berita gembira lagi tu!  Hahaha

Sekolah korang start bile? Aku punye start 12.1.2015.. itu untuk negeri aku laa, negeri korang aku tak taulaa erk hahaha   :3 wuuu aku dah nak masok form 2 dah! Hahaha korang punye tengoklah kat pic bawah nie yea :3


Dah bace kan? Hahhha bagos! Aku chaw dulu.. Bai, Assalamualaikum!

Share this:

CONVERSATION

1 Comments: