Selfie at school time menang Maths Gold Hunts


Assalammualaikum guys!

Guess what? Kitaorang menang Maths Gold Hunt 2014! Champion pulak tu. Rasa macam tak percaya je :3 Apa2 pun, Alhamdulillah sebab kitaorang berjaya lawan dengan budak form1 yang lain dan telah mendapat first place !

Okey sekarang ni, aku nak tunjuk gambar yang kitaorang selfie semasa haritu. Bukan kitaorang je yang join tau! FYI satu sekolah wajib join competition ni tau. And FYI again, bukan kitaorang je yang menang tau! Dari form1 sampai form5 pon ade pemenang. Budak petang pon join sekali competition ni sbb semua pelajar dkt sekolah kitaorangkan wajib join :3 Dah arr karot je aku nih.. ni gambar yang aku selfie dengan pemenang form1 yg lain

 







Semua gambar yang kitaorang snap ni buruk kau tau! BURUK! But aku sayang gambar ni, bukan senang nak selfie denagn budak petang nih hahaha dah arr, daripada aku melalut dekat sini.. Lebih baik aku mandi, mama aku dah bising tuuu Byeee :3

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment