Semalam punye cerite beb !

Assalamualaikum! okey sebenarnye aku nak story sikit pasal semalam punye cite..




okey ni pagi semalam punye cite...

excited betul aku nih! -,-" semalam..aku pegi sekolah sbb ade merentas desa..bapak penat nak mampus! 4km pulak tu!..sebaik tak tercabut kaki aku ni..but kira okeylah sbb aku dpt no17... mati2 aku ingatkan yg aku ni dpt no 9 rupe-rupenye aku dpt no17..beza gilak tu! kan? but okeylah tu..kalau aku tak dapat jadi top10 dapat jadi top20 pon okeylah..

time lari tu aku ingatkan lari dekat RPA ... rupe-rupenye lari dekat taman indah then lari kat taman kinta jaya.. taman kinta jaya? area rumah ku tu! aku ingatkan lari kat belakang rumah rupe-rupenye depan rumah aku..kalau arr aku tau dah lame aku suruh kakak aku sediakan air untuk aku lol xD

okey atas tu pagi punye cite..yg bawah ni pulak malam semalam punye cite!




okey petang area maghrib semalam akulah org yg paling bahagia sangat..wyh? sbb ade org belanja aku tgk bola! Perak FA vs Terengganu...uuu seriously aku tak menyesal tgk bola semalam sbb perak menang! seriously mmg best! yang aku susah nak caye tu bab ade org belanja aku tiket tgk bola...

okey..adik angkat aku, Aleesa call abah aku semalam..then rupe-rupenye nak ckp ngan aku..okey aku ckp arr..tetiba dia sergah aku..dia ckp ape tau 'Akak nina? akak nina nak ikut isha tgk bola tak? perak vs terengganu?' aku pon tgh blur time tu..betul ke ni? or aku sedang bermimpi? lol -,-

'haa? biar betul isha?' then isya ckp 'yee! betul! kalau akak nak siap cepat..15 minit nanti isha ngan ayah, mak isha datang ambil akak' macam dalam mimpi kot! aku pon ape lagi terus arr setuju! 'isha seriously? okey sekarang jugak akak siap!' haa tak malukan aku nih? time tu aku taktau pulak yg  malam tu ade bola.. takpe2 org dah belanje tu kira okey arr tukan?

okey time kitaorang sampai kat stadium tu..bapak! penuh gile org.. but seriously best gilee..time minit ke 99 or 98 ke..aku tak ingat sbb aku tak beberape nampak sangat..time tu betul2 bola nak tamat..but sesetengah org dah bangun dah nak balik sbb nampak mcm takde harapan je nak menang...then bila diaorang betul2 nak hampir kat tangga tu...tetiba begegar satu stadium kot! dgn org menjerit GOAL! aku pon tumpak sekaki arr jerit..sbb aku mmg minat bola xD

back to the topic..org yg baru nak turun tangga tu terus tak jadi nak balik sbb goal kan? semua org patah balik nak tgk..yg takleh blah nyee org yg ramai2 nak turun tu..berdiri kat belakang aku or seat yg aku duduk and menjerit goal! 'maklumlah seat aku belakang sekali..' sakit jugak telinga aku ni bila diaorang jerit.. tapi biasa arr kalau dah happy tu semua org akan excited kan?

okey.. tu semalam punye cerite..harini punye cite? aku nak siapkan nota sejarah bye2 :)


Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment