Header Changed Again !

Assalamualaikum korang !
Header Changed Again maaa ! *ckp cina pulok*

Header Lame



Header Baru



nak review header jap xD..

Header lama...mmm...aku ni suka header yg lama but dah terlalu lama guna header tu...dalam sebulan mcm tu...tu yg tukar tu..sbp bosan dgn design tu...*alasan yg tak bleh diterima kan? Ade aku kesah?* hahaha xD

Yg header baru ni pulak...bagi nina tak beberapa lawa...but kakak2 nina kata lawa...nina pon ape lagi terus arr guna xD ...header yg baru ni mcm buku sekolah kan? mmg nina saje buat mcm tu...maklumlah dah cuti kan? mesti arr rindu ngan sekolah..ngee rindu lah sangat ! hahaha xD header yg kat atas ni pon mengingatkan nina time bosan kat sekolah..mmm..ade kena mengena ker? mestilah ade ! time bosan2 kat sekolah, nina selalu conteng buku tau haaa kantoi sudah ! sampai kekadang kena marah ngan cikgu sbp conteng buku... ngeee ade ke patot nina cite hal yg memalukan kat korang? buat malu diri je xD okey byee

Maaf kalau nina ckp mcm keling sikit..kejap aku..kejap nina lah but ade aku kesah? hhahha okey byee again


Share this:

CONVERSATION

2 Comments:

  1. Replies
    1. ehh jgn arr puji2 malulah saya xD hahha *gedik* btw thanks :)

      Delete