Ramadhan Terakhir

Assalamualaikum.



Sedar tak sedar. Bulan Ramadhan nak habis dah. Semua pakat shopping, balik kampunglah. macam-macam betul!Tetiba je aku buat entry harini kan? hahaha. Ntahlah nak. Tiba2 je feel nak updated entry nie macam mendesak aku. Acah je hahaha

Act, aku tau ramai orang rindu nak balik kampung termasuk aku. Tapi aku tak boleh! Tak boleh bagi orang yang aku sayang balik kampung sbb mungkin dia balik sana and terus stay sana sampai bila-bila. Aku ok je kalau nak dia balik kampung and then balik sini balik tapi aku tak boleh kalau dia balik kampung and tak balik sini dah. Aku sayang dia. Bukan beriya tapi aku sorang je yang paham.

Tapi tulah, kalau dah takdir nak pisahkan kitaorang sementara waktu. Apa yang aku boleh buat? Marah? Open lah! Memang aku sayang tapi takdalah sampai halang dia nak buat apa yang dia suka. Redha lah wahai hati. Hahahaha :'D Aku tau ada kebaikan disebaliknya. Selamat Hari Raya biy, kalau balik kampung and stay terus kat sana, jangan pernah lupa aku tau. Aku sayang ang sangat-sangat. Aku mintak maaf kalau selama kita bersama, aku ada lukakan hati ang. Ketahuilah, aku tak berniat nak buat ang terluka sikit pun :)

Lastly, aku nak ang tau. Aku dah maafkan ang dari hujung rambut sampai hujung kaki tau biy! hahaha. Bukan ang sorang je tau! Aku dah maafkan semua orang yang dah buat salah dengan aku terutamanya adik beradik aku and my lovely bestfriend, Aishah Yunus.

Stay cantik tau shah! Aku sayang ang sangat hahaha. K.bai.



Share this:

, ,

CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment