Since when ?

Assalamualaikum.



Dah jawab salam ke belum weyh? Belum? Jawab cepat ! Dah jawab salam? okey teruskan membaca...

SINCE WHEN ? sejak bila ? sedih aku kau tau tak? sedih gila aku! Aku malu weyh! Aku malu! :')

Aku malu sbb mak aku lagi pandai cakap korea dari aku ! hahaha ayat acah-acah je hehe :p seriously tekejut aku ! tengah best2 main phone, tetiba mama aku terjaga then cakap ' Annyeonghaseyo ' !
perhh mengigau apa mama aku di siang hari ini? aku pun tak tau benda alah tu, sbb aku mana paham bahasa korea ni! bahasa omputih pun aku dapat B, nikan pulak bahasa korea ni.. hehe nipu benolah aku taktau 'Annyeonghaseyo' tu apakan? aku tau pun sbb aku selalu tgk cite korea nih .

Korea telah membawa impak yang besar dlm hidup mama aku sampai tido pun mimpi pasal korea, apelah mama aku nih -,- Ini semua angkara aku! HAHA 'gelak jahat'  aku yg suruh kakak aku ambik Korean Drama dari kwn dia, then aku paksa mama aku tengok.. amek ko sebijik! sampai tido pun teringat-ingat haha -,-"



Share this:

, ,

CONVERSATION

1 Comments: