Pengalaman Bersekolah Di Sekolah Menengah



okey hari ni aku nak cerita  ttg pengalam aku sekolah kat sekolah menengah ni..maklumlah baru masuk smk lol xD

sekolah ape yg aku masuk? sbenarnye aku nak masuk sbp but korang pon taukan nak masuk sbp ni susah sbb banyak saingan, so aku masuk sekolah yg berhamiran ngan rumah jelah..simple je 'padahal tak layak sebenornya' lol hahaha nama sekolah yang aku masuk tu Sekolah Menengah Kebangsaan Ulu Kinta Perak.

kalau korang nak tau aku paling taknak masuk sekolah ni, walaupun org ckp best.. why? sbb mak aku,2 org kakak aku, abang aku semua masuk sekolah tu..sbb tu arr aku taknak masuk sekolah tu kononye nak mengubah warisan family but akhir sekali aku masuk jugak sekolah ni..kalau aku tak masuk takkan aku tak nak sekolah pulak kan? xD

but bila aku dah sekolah kat sekolah ni best jugak mmm ramai kot kawan baru yg baik2 belake aku pon excited arr sbb kawan2 baru tu kebanyakkan ngam ngan aku..and sorang kawan baru aku ni, baru je kenal but aku sayang gila, nama dia diba or full name dia anis adiba < budak ni kalau korang tak kenal dia, korang aku jugde dia budak gedik, budak sombong...but bile korang dah tegur2 dia,korang kenal dia korang akan tau sikap dia macam mane..seriously dia mmg baik, tak gedik... walaupun dia ni budak perenpuan yg hitam manis but seriously dia ni comel and yg membuatkan dia lagi comel adalah dgn sikap dia...

okey macam mane aku boleh jumpa adiba ni? cite dia mcm ni..hari first day aku pegi sekolah, kelas aku ngan kelas adiba ni sama or nama kelas tu 1 seri pagi 'kelas kedua' lepas tu hari kelima ke hari kebape pon aku tak ingat..diba tegur aku gitu2 je then lama2 kitaorang jadi kawan rapat... okey That's all je cite aku tuk hari ni.. okey byee! :)


Share this:

CONVERSATION

1 Comments: